بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در سال 2022

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام ایرانی چه کسانی هستند؟

اینفلوئنسر چیست؟

چطور یک اینفلوئنسر شویم؟ بهترین ایده ها برای اینفلوئنسر شدن چیست؟ برترین اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟

درامد اینفلوئنسرهای ایرانی چند  تومنه؟ پردرآمد ترین اینفلوئنسرهای ایرانی و خارجی چه کسانی هستند؟

فرق اینفلوئنسر و بلاگر چیست؟

لیست واینر های ایرانی معروف؟

میکرو اینفلوئنسر ایرانی چه کسانی هستند؟

« مجله مگ روز » در این مطلب امروز می‌خواهیم همه چیز در مورد اینفلوئنسر اینستاگرام را به شما یاد بدهیم. همه سوالات مهمی که نیاز هم در این مقاله پاسخ داده می شود.

اعم از: اینفلوئنسر چیست؟ و چطور می توان یک اینفلوئنسر شد و بهترین ایده ها برای اینفلوئنسر شدن چیست؟ و معروف ترین  و بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام ایرانی چه کسانی هستند اگر شما هم از این قبل سوالات دارید، حتماً ای مطالب را تا انتها بخوانید.

فهرست مطالب

اینفلوئنسر اینستاگرام

طیف وسیع رو‌به رشد استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی مخصوصاً اینستاگرام باعث شده است تا بسیاری افراد از این شبکه اجتماعی برای هر چه بهتر زندگی کردن استفاده کنند.

تا حدی که مقداری زیادی روی زندگی افراد تاثیر گذار نیز است. این شبکه اجتماعی هم فواید داد هم معیاب از فواید بخواهیم بگوییم .

برخی از کاربران از شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام برای سرگرمی استفاده می‌کنند یا افرادی هستند از راه‌های مختلف که کامل به شما در ادامه مطلب توضیح می‌دهیم مشغول کسب درآمد هستند.

اما این شبکه اجتماعی معایب خودش را نیز دارد، از مهمترین معیاب تمایل بسیار زیاد افراد از تقلید کارها، رفتارها و حت ی سبکخ زندگی اینفلوئنسرهای ایرانی در زندگی خوشان است، چون ممکن است نوع رفتار یا زندگی اینفلوئنسرهای ایرانی همیشه هم درست نباشد البته شما می توانید از تحلیل یا که تججربه انها در جهت زندگی بهتر نیز استفاده کنید که این مورد مفید هم است.

[lwptoc toggle=”1″]

اینفلوئنسر یعنی چه؟

از وقتی که اینفلوئنسر داخل شبکه‌های اجتماعی باب شده است خیلیا دوست دارند اینفلوئنسر بشوند حقیقتش اینکه که حرفه خوبی به حساب می آید زیرا هم درآمد خوبی دارد می‌ توانیم بگوییم از پردرآمدترین شغل های ایران نیز هست و همچنین از نظر زمان و مکان انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد. البته این وقتی که این موضوع را از بیرون به آن نگاه کنیم .

اما ما امروز اینفلوئنسر شدن از نزدیک بررسی کنیم و به شما آموزش می‌دهیم چگونه بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام بشویم و برای یک اینفلوئنسر شدن چه مهارت‌هایی می‌توانند به شما کمک کنند و باید با چه چالش‌های روبه‌رو شوید.

چطور یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم؟

اینفلوئنسر به چه معناست؟

معنی کلمه اینفلوئنسر به معنی (تاثیر گذاشتن) می باشد ولی در فضای مجازی همانند اینستاگرام به فرد یا افرادی گفته می شوند که با نوع الگو رفتاری خود باعث تحت تاثیر قرار دادن اشخاص دیگر می شوند.

علت اینکه اینفلوئنسرها می توانند دیگران تحت تاثیر قرار بدهند دلایل فراوانی می تواند وجود داشته باشد مثلا یا چهره محبوب هستند یا تخصص خاصی دارند که می توانند دیگران را همسوی خود کنند و در نتیجه به‌واسطه داشتن این خصوصیات کاربران خاص خود را جذب  می کنند.

تعداد افرادی وجود دارند معنی کلمه اینفلوئنسر در اینستاگرام  را به معنی شاخ مجازی تشبیه می‌کنند، که شاخ های مجازی مخصوصا اینستاگرام همان اشخاص تاثیر گذار هستند با نوع خصوصیت رفتاری که دارند یا محبوتی که دارند فالوورهای زیادی جذب می‌کنند. این افراد گاهی instafamous نیز خوانند می شوند با تولید محتوای جذاب در شبکه‌های اجتماعی که غالبا این محتواها جنبه سرگرمی یا آموزشی هستند باعث جذب طرفداران زیادی برای پیج شبکه اجتماعی خود می شوند.

برای اولین بار Influencer ها در سال 2000 میلادی با ساخته شدن یک سرویس اشتراک ویدیو بنام یوتیوب (YouTube) شکل گرفتند و با گذشت زمان وقتی این سرویس اشتراک ویدیو توسط کمپانی بزرگ گوگل خریداری شد افرادی زیادی از سرار دنیا ویدئوهای جذاب در حوزه های مختلف منتشر می کردند و بعد از چند سال به واسطه وجود ویدئوهای عالی مخاطبان فراوانی بسوی خود جذب کرد تا به یک سرویس اشتراک ویدیو فوق العاده قوی تبدیل شود.

اما این پایان کار یوتیوب نبود بعدها به واسطه انتشار ویدیوهای اموزنده یا سرگرم کننده که معمولا آموزش استفاده از یک ابزار یا یک وسیله یا حتی ویدئو سرگرم کنند مانند فیلم های طنز یا فیلم سینمای یوتیوب برای کاربران فعال خود پنل کسب درآمد از یوتیوب را راه اندازی کرد تا افراد را ترغیب به تولید ویدیوهای جذاب برای یوتیوب کنند.

افراد با فعال سازی تنظیمات کسب درآمد از یوتیوب به واسطه تولید ویدئوهای پر مخاطب می‌توانستند درآمد بسیار خوبی بدست بیاورند که به این افراد یوتیوبر نیز می‌گفتند وقتی شبکه های معروف و قدیمی توییتر – Twitter و فیسبوک ساخته شدند باعث شد تا چهرهای سرشناسی را جذب خود کند که به این افراد نیز اینفلوئنسر می گفتتند.

Influencer Marketing چیست؟

بسیاری از کسب و کارهای حقیقی و حقوقی برای آنکه برند یا محصول خود را بتوانند به دیگران معرفی کنند از انواع روش‎‌های بازاریابی استفاده می‌کنند، یکی از این روش ها  اینفلوئنسر مارکتینگ است یا بازاریابی تاثیر گذار که بوسلیه Influencer Marketing اشخاص با پرداخت هزینه محصول یا خدمات خود را به جذاب ترین شکل ممکن به دیگران معرفی می‌کنند.

Influencer Marketing چیست؟

انواع اینفلوئنسرهای اینستاگرام

بهترین اینفلوئنسر بر اساس تخصص و تولید محتوای جذاب یا  چهره های مشهور در چند دسته مختلف قرار می گیرد که هر کدام بر اساس تاثیر گذاری که در شبکه های اجتماعی دارند در چند زیر مجموعه قرار می گیرد. که در ادامه با انواع آنها به ترتیب آشنا خواهیم شد.

سلبریتی ها (Celebrity)

سلبریتی ها، چهره های سرشناس و محبوب جامعه هستند که بواسطه به فعالیت‌های یا زمینه کار که در گذشته و حال دارند در میان کاربران به شهرت و محبوبت رسیده‌اند و به خاطر همین شهرت، پیچ شخصی Celebrity ها در شبکه‌های اجتماعی فالورهای بسیار زیادی دارد. به عبارت دیگر، هر کدام از افرادی که در زمینه ورزشی، موسیقی یا بازیگران سینما و تلویزیون و… که نزد مرد شناخته شده اند و طفداران زیادی دارند به آنها Celebrity می گویند.

Celebrity های معروف اینستاگرام معمولا در پیج اینستاگرامی خود را از فعالیت‌های که انجام می دهد یا انجام داده‌اند محتواهای به اشتراک می‌گذارند یا افرادی هستند که درباره مشکلات مردم یا حتی افرادی هستند که برای کمک به مردم در امور خیریه نیز شرکت می‌کنند.

بدلیل شهرت زیاد سلبریتی ها بسیار از کسب و کارهای کوچک و بزرگ اعم از حقیقی و حقوقی برای فروش بیشتر و شناخت بهتر برندشان از سلبریتی ها برای بازاریابی خدمات و کالاهایی خود کمک می گیرند، اما درخواست تبلیغ محصولات بوسییله سلبریتی ها می تواند هزینه بالای داشته باشد که معمولا کسب و کارهای کوچک نمی توانند از سلبریتی ها کمک بگیرند.

اینفلوئنسرهای متخصص

براساس اطلاعات بالا ذکر کردیم همه می دانند “اینفلوئنسر اینستاگرام” چیست. آنها متخصصان یک جامعه خاص هستند که محصولات، نرم افزارها یا حتی افکار مربوط به حوزه تخصص خود را تأیید یا بررسی می‌کنند. دیگران در جامعه نیز هنگام انتخاب یک محصول یا استفاده از دانش و تجربه آنها جذب انها می شوند. عده‌ای از این دسته متخصان افرادی هستند بدلیل همین دانش و معروفیت هم احترامی ویژه‌ای مردم برای انها قائل می شوند هم طرفداران بسیار زیادی دارند. نمونه این افراد می توانیم به خبرنگاران ورزشی، پزشکان، مخترین در حوزه های خاص یا دانشمندان اشاره کنیم.

بلاگرها

بلاگرهای شبکه های اجتماعی افرادی هستند که پس از تعیین یک هدف خاص شروع به ایده پردازی کرده و به دنبال آن یک استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام انتخاب کرده و شروع به تولید محتوا میکنند. از این رو افراد زیادی که دارای کسب و کارهای بزرگ هستند یا کسب و کار سازمانی دارند برای آنکه محصولات آنها بهتر دیده شود معمولاً کالا یا خدمات خود را به بلاگرها می دهند تا برای آنها تبلیغ کنند.

یکی دیگر از ویژگی خوب بلاگر نقد و بررسی یا آنباکسینگ محصولات هست، چون بلاگرها کالاها دریافت می‌کنند و بصورت کاملا بی طرف شروع به نقد و بررسی محصولات می پردازند ان ها تمام نقاط قوت و ضعف یک محصول را برای کاربرانشان شرح می دهند تا قبل از خرید محصول از یک فروشگاه اگاهی قبلی داشته باشد.

بهترین واینر های اینستاگرام ایران

واینرها اشخاص معمولی جامعه هستند که به خاطر تولید محتواهای کاربر بسند همانند ویدیوهای فان و سرگرم کننده در پیج اینستاگرامشان، توانسته اند طرفدران زیادی در بین مخاطبان اینستاگرام بدست بیاورند. به عبارت دیگر این اشخاص از اینفلوئنسر ها، طنزپردازان اینستاگرامی هستند و از طریق این شبکه اجتماعی جایگاه خوبی از نظر طرفداری و شهرت برسند که معمولا تعداد افرادی که واینرها را دنبال می‌کنند گاهی وقت ها از سلبریتی ها بشتر است. واینرها انستگرام دسته افرادی هستند همه به فکر کابران خودشان هستند تا همه رضات انها را جلب کنند.

4 نوع اینفلوئنسر براساس تعداد دنبال کننده

  • نانو اینفلوئنسرها (1 تا 10 هزار دنبال کننده)
  • میکرو اینفلوئنسرها (10 تا 100 هزار دنبال کننده)
  • ماکرو اینفلوئنسرها (100K -1M followers)
  • مگا اینفلوئنسرها یا افراد مشهور (1M+ دنبال کننده)

این مورد را در نظر داشته باشد که بعضی وقت ها اینفلوئنسرها اینستاگرام را بر حسب تعداد Instagram followers دسته بندی می شوند. بدن ترتیب اگر بخوام تعداد دنبال کنندگان Influencers Instagram دسته بندی کنیم به ترتیب زیر است:

مگا اینفلوئنسر ها اینستاگرام

مگا اینفلوئنسر ها اینستاگرام افرادی هستند بیشترین تعداد کاربران در اینستاگرام جذب کرده اند، به عارت دیگر آن ها راه های افزایش فالوور واقعی را به درستی یاد گرفته اند. وقتی که تعداد کابران پیج یک اینفلوئنسر اینستاگرام از مرز 1m فالوور رد شد به این دسته از اینفلوئنسرهای اینستاگرام Mega influencers می گوییند.

زمان استفاده از مگا اینفلوئنسرها

اگر در حال حاضر کسب و کار شما در حال تبلیغ از نام تجاری هست و بودجه بالایی دارید، مگا اینفلوئنسرها می توانند محصولات شما را با توجه به بودجه ای که پرداخت می کنید تبلیغ کنند. که اگر برند شما در بخش های مختلف جذابیت بالای داشته باشد، کاربران بسیار عالی جذب خواهید کرد.

از کجا می توان مگا اینفلوئنسرها را پیدا کرد؟

مگا اینفلوئنسرها معمولاً افراد مشهور یا بسیار شناخته شده ای هستند، بنابراین پیدا کردن آنها کار سختی نیست. به جای آنکه به دنبال نام تجاری و هشتگ برای نام تجاری، محصول خود باشید، بهتر است حساب هایی را پیدا کنید که به عنوان مگا اینفلوئنسرها بازده خوبی داشته باشند و ببینید آیا هر کدام از آنها برای نام تجاری شما کار می کنند یا خیر.

ماکرو اینفلوئنسر ها اینستاگرام 

مارکو اینفلوئنسرهای اینستاگرام معمولا بین 100K تا 1 میلیون دنبال کننده دارند و نسبت به میکرو اینفلوئنسرها جذابیت گسترده تری دارند. مارکو اینفلوئنسرهای معمولا از افراد مشهور اینترنتی ساخته شده و ممکن است حتی از افرادی مانند رسانه های خبری، وبلاگ نویسان، لاگرها، یا پادکسترها را شامل بشند مارکو اینفلوئنسرهای نه تنها مخاطبان زیادی دارند، بلکه به احتمال زیاد آنها این مخاطب را در طول ماه ها یا سالها که با استفاده از افزایش روابط خود با کاربران تعداد مخاطبان خود را توسعه داده اند.

زمان استفاده از مارکو اینفلوئنسرها برای تبلیغ

مارکو اینفلوئنسرها برای شناخت دیگران از برند، محصولات و خدمات شما بسیار عالی هستند. می توانید از مارکو اینفلوئنسرها برای افزایش نرخ تعامل خود و افزایش دسترسی دیگرا به برند شما استفاده کنید. از آنجا که Macro-Influencers تعداد فالوورهای سالمی دارند، می توانند به شما در رسیدن به مخاطبان بیشتر و افزایش شهرت برند شما کمک بسیار بالای کنند.

میکرو اینفلوئنسرهای ایرانی

میکرو اینفلوئنسرها بین 10 تا 100 هزار دنبال کننده دارند. با وجود اینکه طرفداران بسیار زیادی دارند، اینفلوئنسرهای کوچک همچنین با پیروان خود ارتباط بیشتری دارند و تمایل دارند که مخاطبان جذب کنند. در این دسته از اینفلوئنسرها تمایل به اشتراک محتوای های تخصصی در یک زمینه خاص دارند. آنها همچنین به طور معمول نرخ مشارکت بالا و مخاطبان هدفمند تری دارند. این امر باعث می شود تا مارک ها بتوانند حمایت های تخصصی تری با این اینفلوئنسرها ایجاد کنند.

نانو اینفلوئنسر ها اینستاگرام

نانو اینفلوئنسرها از 1 تا 10 هزار دنبال کننده در پیج شبکه اجتماعی خود دارند. آنها معمولاً دارای پیج های بسیار جذاب و نرخ مشارکت عالی دارند. نانو اینفلوئنسرها معمولاً طرفداران بسیار زیادی از مارک ها و محصولات مورد علاقه خود هستند و مخاطبان آنها از توصیه ها و نظرات معتبر آنها قدردانی و استفاده می کنند. آنها رابطه بسیار نزدیکی با کابران خود دارند و زمانی را برای تعامل با کابران خود برای ایجاد این روابط اختصاص می دهند.

معرفی بهترین اینفلوئنسر های اینستاگرام در ایران بر اساس محتوای که تولید می کنند

گیمرها

اینفلوئنسرهای بازی معمولاً در یکی از زیر دسته‌های زیر جای می گیرند:

  • نقد و بررسی بازی ها
  • آموزش گیمری
  • گام به گام بازی کردن
  • مونتاژها بازی
  • چالش هایی گیمیری
  • مسابقات تیمی

اینفلوئنسرهای بازی معمولاً به صورت زنده بازی های خود را بر روی پلتفرم هایی مانند آپارات و YouTube پخش می کنند و می توانند میلیون ها فالوور را به دنبال داشته باشند که به دنبال بهبود گیم پلی خود یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی هستند. در حالی که آنها غالباً بازی های ویدئویی و محصولات و مارک های مرتبط با بازی را تبلیغ می کنند، اینفلوئنسرهای گیمینگ چنان طرحی هدفمند را نشان می دهند که مارک های خودرو ، پوشاک ، کفش و میان وعده و نوشیدنی با مشارکت تأثیرگذار بازی می توانند به نتایج عالی برسند.

اینفلوئنسرهای ورزش و تناسب اندام

اینفلوئنسر ورزش و تناسب اندام مانند اینفلوئنسرهای بازی می‌توانند فعالیت‌های مختلف را پوشش دهند:

  • یوگا
  • در حال دویدن
  • وزنه برداری
  • کراس فیت
  • سبک زندگی سالم
  • کاهش وزن
    و…..

اینفلوئنسرهای تناسب اندام به طور معمول منبع انگیزه برای کاربران خود هستند. آنها تمایل دارند برند ورزشی ، مارک‌های غذا و نوشیدنی که به صنعت سلامتی و سلامتی مربوط می شوند، برنامه غذایی خاص و تمرین و غیره را تأیید کنند.

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام ایرانی در زمینه آرایش و زیبایی

حدود 43 درصد از مصرف کنندگان از اینفلوئنسرهای زیبایی یا همان بیوتی اینفلوئنسر های ایرانی پیروی می کنند. بیوتی اینفلوئنسر های ایرانی نکات زیبایی، نقد و بررسی محصولات، نحوه کار و موارد دیگر را با تولید محتوا به اشتراک می گذارند و به راحتی می توانند آگاهی از برند زیبایی شما را افزایش داده و فروش را افزایش دهند. اینفلوئنسرهای آرایشی و زیبایی این نوع از افراد معمولی از هر جنسیتی یا بدون جنسیت که عاشق آرایش هستند گرفته تا آرایشگران حرفه ای فالوورهای آنها هستند.

فهرست محبوب ترین بیوتی اینفلوئنسر های ایرانی عبارتند از:

    1. ملینا تاج با 2.1m فالور
    2. شبنم نظیف با تعداد 1.3m فالور
    3. صدف بیوتی 4 میلیون فالوور
    4. الناز گلرخ 4.9 میلیون فالوور
    5. نازنین فرا 2.۵ میلیون فالوور
    6. ملینا تاج 2.1 میلیون فالوور
    7. شل بیوتی 2.5میلیون فالوور
    8. دنیز بیوتی 928 هزار فالوور
    9. هاریکا رضایی 153K followers هزار فالوور
    10. کیف آرایش 431K followers هزار فالوور
    11. سحرالهی 596K followers هزار نفر فالوور
    12. مهشید بیوتی 719K followers هزار فالوور
    13. سما بیوتی 19.6K followers هزار فالوور

اینفلوئنسرهای آموزش آشپزی

تستر های معروف اینستاگرام ایرانی

  • امیر جابری ۱.۹ میلیون فالوور
  • میلاد تیستر ۱.۵ میلیون فالوور
  • فود اسپای ۱.۹ میلیون فالوور
  • مهدیس فود ۸۶۰ هزار فالوور
  • ‌مزه‌گردی ۹۱۹ هزار فالوور
  • نوید سپید‌نام ۵۶۶ هزار فالوور
  • فودیسم ۵۱۳ هزار فالوور
  • مجید تیستر ۴۵۳ هزار فالوور

اینفلوئنسرهای ورزش و سلامت

پر طرفدارترین بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی طنز

در این روزهای کرونایی و مشکلات فراوانی روحی لازم است هرزگاهی شاد باشیم تا خانواده ما نیز تحت تاثیر ناراحتی ما قرار نگیرند. از این رو از اینستاگرام و سرویس های اشتراک ویدئو افرادی هستند که ویدئوهای بسیار بامزه و سرگرم کننده منتشر می کنند تا حتی برای لحه ای مردم شاد باشند به این افراد اینفلوئنسرهای طنز اینستاگرام می گوییند و اینفلوئنسرهای طنز اینستاگرام  بخاطر ویدئو های سرگرم کننده از پرطرافدارترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام هستند.

لیست محبوب ترین و پرمخاطب ترین اینفلوئنسر های در زمینه طنز و سرگرمی عبارتند از:

  • حسن ریوندی 16.9m followers
  • حامد آهنگی 1.1m followers
  • مجتبی شفیعی 1.6m followers
  • محمد امین کریم پور با 4.8m فالور
  • عرفان علیرضایی با 3.6m فالور
  • میلاد قاسمی خواه با 4m فالور
  • علی صبوری با 2.6m فالور
  • سرنا امینی 9.1M followers فالوور
  • محسن ایزی 3.7M followers میلیون فالوور
  • سهیل مستجابیان 1.1M followers میلیون فالوور

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی فعال در حوزه مد و لباس

اینفلوئنسر های ایرانی مد و پوشاک

پیج های ایستاگرامی اینفلوئنسر مد و فشن یا همان فشن بلاگرهای اینستاگرام یکی از محوبت ترین و پرطرفدارترین پیج ها هستند که کابران زیادی جذب این پیج ها مد و لباس می شوند. به همین دلیل فشن بلاگر های ایرانی در پیج ها خود یا از محصولات تولیدی خود محتواهای باکفیفت تولید می کنند یا از تجربه استفاده از محصولات دیگران محتواهای به اشتراک می گذارند.

لیست محبوب ترین اینفلوئنسرهای ایرانی مد و لباس در اینستاگرام عبارتند از:

      •  آناشید حسینی با 1.1m followers

      • نهال سلطانی با 1.3m followers

      • سوگند قدر شناس با 785k followers

      • حمید فدایی با 552k followers

      • سروین بیات با 401k followers

بهترین اینفلوئنسر های معروف ایرانی در زمینه گردشگری

یکی دیگر از اینفلوئنسرهای فعال حوزه Tourism است. اینفلوئنسر های طبیعت گردی که به بلاگر سفر و گردشگری نیز شناخته می‌شوند انها کسانی هستند از تجربات سفرهای خود با اشتراک فیلم و عکس طرفداران زیادی در حوزه خود جذب می‌کنند یکی ازفوایید کار توریسم بلاگر ایرانی این است افراد  جاهای را که نمی‌شناختن با آن آشنا می شوند.

پر طرفدار ترین اینفلوئنسرها در حوزه گردشگری عبارتند از:

هدی رستمی با 455k followers

هدی رستمی

بنیامین رضایی با 269k followers

سمانه پولو با 97k followers

سمانه پولو با 97k followers

 

اینفلوئنسرهای معروف اینستاگرام ایرانی سبک زندگی

این گروه از اینفلوئنسر ها معروف اینستاگرامی عکس هایی و فیلم هایی از چالش های روزنانه خود و life style خود را با کاربرانی که دنبالش می کنند به اشتراک می گذارند. در نتیجه آنها به دلیل سبک زندگی منحصر به فرد و محتواهای بسیار زیبا ، مخاطبان خاص خود را جذب می کنند.

Lifestyle Influencer مطالب گوناگونی را با محوریت و الهام از زندگی شخصی خود به اشتراک می گذارند که بهترین نوع محتوای آنها عکس های خانوادگی ، مکان های سفر مسافرت می کند، فعالیت های ورزشی، زیبایی ، دستور غذا ، مد و لباس، آرایش ، طراحی و دکور است.

این شیوه اشتراک گذاری گسترده محتوا که مستقیماً از زندگی آنها الهام گرفته است با وبلاگهای مد ، وبلاگهای مادر و دیگر وبلاگهای دارای بخش متفاوت متفاوت است ، زیرا آنها همیشه ترکیبی گسترده از محتوا را در سایر دسته های وبلاگ به اشتراک می گذارند.

لیست بهترین اینفلوئنسرهای معروف ایرانی در زمینه Lifestyle عبارتند از:

نگین عابد زاده با 2m فالور

اینستاگرام نگین عابدزاده

یکی از اینفلوئنسرهای معروف ایرانی negin_abedzade با ۲ میلیون فالوور است این اینفلوئنسر معروف ایرانی در زمینه سبک زندگی یا ( Lifestyle ) فعالیت می کند. نگین عابدزاده فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ شروع کرده است و در زمینه های مختلف برای کاربران پیج خود محتوا با ارزش تولید می کند تمامی محتویات تولید شده به وسیله نگین عابدزاده در مورد فعالیت‌های مره زندگی ایشان است

everything.about.sisi با 1.5 فالوور ( سحرم ولی سی سی صدام میکنن )

everything.about.sisi پیج سی سی

چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام بشویم

پس از مطالعه کامل این مقاله با معنی اینفلوئنسر آشنا خواهید شد و تیم مجله مگ روز در این مقاله از تعریف اینفلوئنسر شروع کرده ایم تا معرفی انواع اینفلوئنسرها و معرفی برترین اینفلوئنسرها پس این موارد که اموزش داده ایم حتما  برای شما هم سوالاتی پیش میایید که چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم؟ یا بهترین ایده برای اینفلوئنسر شدن چیست؟ و درامد اینفلوئنسرها چقدر است.

اولین گام برای چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم این است که شما باید یک نیچ حوزه کاری خودتان را انتخاب کنید بر اساس مهارت های که دارید و سپس ایده های تولید محتوا در اینستاگرام بیابید و بر اساس این ایده ها یک استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام برای خودتان طراحی کنید و بر اساس این استراتژی شروع به تولید محتوا در اینستاگرام کنید.

یکی از رازها و راه های افزایش فالوور واقعی اعتمادسازی و برقراری ارتباط سالم و بدور از نگاه کردن به کاربران بعنوان وسیله کسب درامدی است. هر چه شما ارتباط صمیمی تر داشته باشید مخاطبان شما با شما تعامل بیششتری برقرار می کنند این مورد می تواند خیلی با ارزش باشد.

در ابتدا همانطور که در بالا هم گفتیم نیچ حوزه کاری خود را مشخص کنید و سپس با یک استراتژی تولید محتوا در اینستاگرامشروع به اشتراک محتوا کنید حتما در ابتدا فقط محتوا تولید کنید و دنبال خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش نباشید. شاید تعداد فالوورهای شما در ابتدا کم باشد ولی 100 فالوور واقعی ارزشمند از صدها هزار فالوور فیک که از طریق خرید فالوور فیک ارزان بدست آورده اید بهتر و ارزشمندتر است.

در ادامه چند اصولی و با اهمیت برای اینفلوئنسر شدن به ترتیب نام می بریم که شما با رعایت این مواد می توانید در آینده یک اینفلوئنسر موفق تبدیل بشوید.

      • انتخاب حوزه کاری یا نیچ کاری
      • انتخاب بهترین ایده ها برای تولید محتوا جذاب و کاربر پسند
      • طراحی استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام
      • ایجاد تعامل هدفمند با کاربران
      • پرهیز از خرید فالوور فیک ارزان
      • تبلیغ پیج بوسیله اینفلوئنسرهای دیگر با توجه به بودجه
      • شروع به کسب درامد از پیج

بهترین اینفلوئنسرهای خارجی

در ادامه با بهترین اینفلوئنسرهای خارجی آشنا خواهید شد این مورد را در همیشه در نظر داشته باشید تعداد فالوور معیار سنجش درستی برای انختاب بهترین اینفلوئنسر نیست زیرا همانطور که آگاه هستید ممکن است تعدادی فالورها فیک باشند پس همترین اصل در انتخاب بهترین اینفلوئنسرهای میزان ارتباط و تعامل یک اینفلوئنسر با کاربران خود است. پس همراه ما باشید تا در ادامه برخی از محبوب ترین و بهترین اینفلوئنسرهای خارجی را معرفی کنیم.

Cristiano Ronaldo

یکی از پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای خارجی کریس رونالدو است این اینفلوئنسر یک ورزشکار اهل پرتغال است با توجه وضعیت مالی بسیار بد و تلاش و پشتکار توانسته به بهترین درجات پیشرفت و محبوبت برسد.

کریس رونالدو

2.خابی لیم (Khaby Lame)

یکی از شخصیت های بامزه و که با هیچ کاری نکردن تواسته ۳۳ میلیون فالوور جذب کند (Khaby Lame) است. خابی لیم در ابتدا به اشتراک عکس های شخصی شروع کرد و سپس با اشتراک یه ویدئو راه صد ساله در چند ماه پیمود بیشتر ویدئوهای خابی لیم درباره رفتار برخی مردم است که کار آنها نقد می کند. پس با یک ایده می توانید شما هم کابران بسیار زیادی بدست بیاورید.

Khaby Lame

پردرآمد ترین اینفلوئنسرهای ایران

همانطور که در محتوا گفتیم اینستاگرام یکی بهترین راه های کسب درامد انلاین است. اما اینطور نیست هر فردی پیج بزند بدون هیچ تلاش، برنامه ریزی تولید محتوا به درآمد برسد تمام افرادی که در ایستاگرام به کسب درآمد می پردازند یا افراد مشهور هستند که بواسطه چهره مجبوبی که دارند داخل اینستاگرام از پیج خودشان کسب درآمد می کنند یا با مهارتی دارن یا آمووزش های اینستاگرامی مهارت پیدا می کنند و به کسب درآمد می پردازند. در ادامه ما چند از پردرآمد ترین اینفلوئنسرهای ایرانی را به شما معرفی می کنیم.

خلاصه و نکات پایانی

تیم مجله مگ روز در این محتوا تمام تلاش خودمان کرده ایم تا در ابتدا شما با معنی اینفلوئنسر اینستاگرام ایرانی چیست؟ آشنا شوید، سپس به معنی کلماتی همچون میکرو اینفلوئنسر، واینر های اینستاگرام و بلاگرهای ایینستاگرام را تعریف کردیم. در مرحله بعد لیست برترین و پرطرفدارترین اینفلوئنسر های معروف ایرانی همچون اینفلوئنسر های طنز، اینفلوئنسرهای سبک زندگی، اینفلوئنسرهای غذایی که دو دسته آشپزی و تسترها و میزان درآمد آنها را تا حد مطلوبی آموزش داده‌ایم.

 تمام دوستان و همران عزیز همیشگی مجله مگ روز تقاضا دارم اگر فردی از لیست بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی نوشته نشده بود در بخش نظرات هم نر خودتان در مورد مقاله بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی ذکر کنید همراه با کاستی های آن و سپس اگر  فردی را می شناسید نام ببرید. 
5/5 - (10 امتیاز)

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

حمید دلستان وب‌سایت
دانش‌آموختهٔ کارشناسی حسابداری و فعال در زمینهٔ تولید محتوا و طراحی سایت

یک نظر

  • ای شاپ گفت:

    عالی بود خیلی مطالب جالبی داشتی هرروز سایت شما رو بررسی میکنم.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *