آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام + ویدیو

آموزش حذف اکانت تلگرام + ویدیو
آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام؛ تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که علی رقم اقدامت که جهت فیلترینگ توسط سازمان فناوری و رو کار آمدن شبکه های اجتماعی جدید مثل سروش، روبیکا، بله، اما هنوز از محبوبیت این پیام رسان کم نشده و هنوز هم افرادی زیادی به این شبکه علاقه دارن شاید مهمترین عوامل محبوبیت تلگرام سرعت بالا امکانت بیشتر نسبت به سایر شبکه های ایرانی باشد.
عده ای زیادی از افراد وجود دارن که میخوان برای مدتی یا برای همیشه از این پیام رسان استفاده نکنن و تصمیم به حذف اکانت تلگرام می گیرند حالا برای خذف تلگرام باید چیکار کنیم چطور اکانت تلگرام خذف کنیم ما در این آموزش به طور قدم به قدم و آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام را به شما دوستان خوب آموزش می دهیم.قبل از هر گونه اقدام به حذف اکانت تلگرام به موراد زیر حتماَ توجه کنید.

آموزش حذف اکانت تلگرام

اقدامات لازم قبل از حذف اکانت تلگرام

  • توجه داشته باشید با حذف اکانت تلگرام کلیه پیام های که بطور خصوصی فرستادید و همه مخاطبین و گروه و کانال ها پاک می شود.
  • با دیلیت تلگرام تمام داده های قبلی حذف و درصورت ورد مجدد به صورت مخاطب جدید عنوان می شوید
  • دوستان عزیز اگر ریپوتری اقدام به حذف اکانت تلگرام دارید این رو بدونید شماره شما ریپورت هست و دوباره که بازگردید بازم هم ریپرت خواهید بود

درباره حذف خودکار اکانت تلگرام

از اولین زمان ساخت تلگرام یه قابلیت خوبی قرار داده شده است که اگر برای زمانی چند وقت فردی از تلگرام خود استفاده نکرد اکانت تلگرام او دیلیت خواهد شده  و این حالت روی شش ماه نتظیم شده است.اگر دراین مدت زمان از اخرین برای که آنلاین بوده است دیگر آنلاین نباشد اکانت تلگرام او خذه می شود.

علاوه برای این امکان مهم یک قالبت خیلی خوب دیگه هم داره اینکه شما می تونید زمان حذف به طور خودکار در تلگرام  کم یا زمان حذف آن را طولانی تر کنید.

برای اینکه تعیین کنید مدت زمان آن یک ماه باشد یا یک سال با هم فرق دارد .حتما می پرسید چطور؟ برای اینکار از طریق گوشی اندرویدی خود از قسمت تنظیمات >حریم خوصوصی>امنیت بروید
(settings> privacy and security)بروید و از گزینه Advanced روی قسمت Delete my account if away for دبل کلیک نمایید حال از گزینه های پیش رویتان هر کدوم رو که دوس دارید انتخاب کنید.که به ترتیب قرار داده 1 ماه – 3 ماه – 6 ماه یا یک سال یکی را انتخاب کنید.

"<yoastmark

بعد از اینکه یکی از گزینه های

  • یک ماه
  • سه ماه
  • 6 ماه
  • یک سال

انتخاب کردید اکانت شما در مدت یکی از زمان های که انتخاب کرده هستید بطور خودکار حذف خواهد شد.

علت حذف خودکار اکانت تلگرام چیست

براساس مطالب که در بالا برای شما گفتیم علت دلیلت خودکار اکانت تلگرام بخاطر تنظیماتی است که باهم مرحله به مرحله انجام دادیم.  بنابراین اگر جزء افرادی هستید که دیر به دیر به Telegram خود مرا جعه می‌کنید، حتما این مراحلی که طی کردیم مدت زمان حذف اکانت Telegram را طولانی تر کنید..

آموزش حذف اکانت Telegram

اگر می خواهید اکانت Telegram را به صورت دستی در هر زمان که مورد نیازتان باشد پاک کنید، ابتدا می بایست با استفاده از برنامه مرورگر گوشی یا کامپیوترتان به لینکی که در پایین بنام  دیلیت اکانت تلگرام هست بروید. برای اینکار روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه حذف اکانت Telegram با لینک مستقیم هدایت شوید.

Delete Telegram account

بعد از این که روی دکمه بالا کلیک کردید یک صفحه به شکل زیر برایتان نمایش داده می شود .که شما می باسیت ابتدا شماره همراه خودتون و همراه آن کد کشور شماره مورد نظر را وارد نمایید.

بعد از اینکه اینکار باید بدونید کد شما چون در ایران زندگی می کنید و شماریتان از ایران است پس باید از کد 98+ استفاده کنید. برای برای مثال شماره خود را به صورت 989157316855+ وارد نموده و سپس روی دکمه Next کلیک کنید.

شماره همراه خود برای خذف وراد کنید ،آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام + ویدیو

شماره همراه خود برای خذف وراد کنید

بعد از این کار یک عدد کد امنیتی به اکانت تلگرام شما فرستاده می شود. شما باید تنها کاری که انجام دهید این است که به برنامه Telegram خود بروید و سپس کد ارسال شده را کپی کنید.

رمز عبور حساب تلگراف را حذف کنید ، آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام + ویدیو

رمز عبور حساب تلگراف را حذف کنید

وقتی که کد را کپی کردید دوباره به صفحه برنامه مرورگر بازگردید و کد را مانند نمونه زیر در فیلد (Confirmation Code) وارد کرده و روی دکمهSign In کلیک کنید. 

حذف حساب تلگراف کد تأیید را وارد کنید

حذف حساب تلگراف کد تأیید را وارد کنید

اگر کدی که برایتان ارسال شده  را بطور صحیح وراد کرده باشید وارد صفحه بخش account تلگرام خواهید شد که شما باید در این مرحله  گزینه Delete Account را انتخاب نمایید تا به لینک دیلیت اکانت تلگرام منتقل شوید.

پیوند حساب تلگراف را حذف کنید

پیوند حساب تلگراف را حذف کنید

وقتی که مرحله قبل رو انجام دادید در این مرحله برایتان گزینه delete your account شما ظاهر می‌شود که باید در آن علت پاک کردن اکانت را در فیلد why are you leaving وارد کنید. البته این گزینه برای شما اختیاری خواهد بود و اجباری به پر کردن آن وجود ندارد. در نهایت روی دکمه Done کلیک کنید.

چرا پیام تلگراف را حذف کنید ، آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام + ویدیو

چرا پیام تلگراف را حذف کنید

سپس در مرحله پایانی برای تایید نهایی delete کردن account تلگرام کادری مانند شکل زیر برای شما باز خواهد شد که از شما می پرسید آیا حذف کردن account خود مطمئن هستید؟ در صورتی که پاسخ مثبت باشد و مایل به delete پیام هستید روی دکمه قرمز رنگ که با عنوان Yes, delete my account قرار دارد کلیک کنید.

حذف حساب telegram قبول ،آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام + ویدیو

حذف حساب telegram قبول

بعد از اینکه روی این دکمه که برای شما نمایش داده شده کلیک کردید اکانت شما با موفقیت پاک می شود که اگر به برنامه deleteکلیک روی این دکمه اکانت شما حذف خواهد شد که اگر برنامه Telegram خود بروید صفحه عضویت دوباره در تلگرام برای شما ظاهر می شود.

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟ از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

حمید دلستان وب‌سایت
دانش‌آموختهٔ کارشناسی حسابداری و فعال در زمینهٔ تولید محتوا و طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *