راهنمای خرید بهترین قایق های کنترل سال 1400

راهنمای خرید بهترین قایق های کنترل از راه دور

اگر به دنبال خرید قایق کنترلی اسباب بازی هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنید چند نکته مهم برای خرید قایق کنترلی مسابقه ای که لازم است بدانید. ما در این مقاله به ما کمک خواهیم کرد تا بهترین قایق برای سرگرمی فرزنداتان انتخاب کنید.

فهرست مطالب

خرید قایق کنترلی

قایق بازی کنترلی مدل JJRC S1 2020

مشخصات محصول

قایق کنترلی JJRC S1
محصولات قایق های کنترلی از جمله دسته بندی های آرسی ای هستند که همواره هیجان و شادی خاص خود را در پی دارند. بازی با آب و غوطه ور شدن در رودخانه ها و بسترهای رنگی آب همواره از تفریحات شادی بخش و مسرت آور بوده است و خواهد بود. اضافه کردن یک قایق کنترلی به این تفریح قدیمی می تواند رنگ تازه ای به دنیای طبیعت گردی و پیک نیک شما بزند. قایق کنترلی JJRC S1 از شرکت معتبر JJRC که پیش از این نیز کوادکوپترهای آن در ایستگاه پرواز معرفی شده بود، از جمله قایق کنترلی های سایت ما هست که در این صفحه با مشخصات آن بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.
قایق کنترلی JJRC S1 با وجود ابعاد 9×9.2×35.2 سانتی متری یک قایق کنترلی بسیار کاربردی و قابل است. قابلیت حرکت به جلو، عقب، چپ و راست در این قایق کنترلی باعث می شود تا کنترل این قایق کنترلی با سهولت هرچه تمام تر انجام گیرد و از بازی با آن لذت ببرید.

قایق بازی کنترلی مدل WL915

مشخصات محصول

قایق کنترلی Mytoys WL915 W-09 کمپانی مای تویز از جمله شرکت های موفق در زمینه طراحی و ساخت محصولات آرسی است.از ماشین کنترلی های این برند معتبر گرفته تا معرفی محصول پیش رو که یک قایق کنترلی است، همگی دارای طراحی ایده آل و مشخصات فنی منحصر به فردی هستند که خیال شما را از بابت خرید آسوده خواهد کرد. خرید قایق کنترلی Mytoys WL915 W-09 با موتور براشلس یک خرید حرفه ای است که تجربه ای دلنشین را به شما یا عزیزان شما هدیه خواهد کرد. قایق کنترلی Mytoys WL915 W-09 ، یک سوپر آرسی براشلس با 45 کیلومتر سرعت قایق های کنترلیMytoys WL915 W-09 به دلیل برخورداری از موتور براشلس یک اسباب بازی ساده نیست. جایگزین شدن موتور براش با یک موتور براشلس باعث می شود تا مدل آرسی مورد نظر از حیطه یک آرسی مبتدی به یک آرسی حرفه ای تبدیل شود. بنابراین می توان گفت که قایق کنترلی Mytoys WL915 W-09 یک قایق کنترلی حرفه ای است.. اما بعد از اینن مورد حرفه ای، حالا اگر قایق کنترلی مورد نظر دارای سرعت قابل تأملی نیز باشد، جذابیت آن دو چندان خواهد شد. قایق کنترلی Mytoys WL915 W-09 با 45 کیلومتر سرعت یکی از گزینه های مناسب خرید در دسته بندی قایق کنترلی حرفه ای است. چنین سرعتی در یک قایق کنترلی شما را به اوج لذت و هیجان خواهد رساند. کافیست قایق کنترلی خود را به درون آب انداخته و با فشار دکمه های تعبیه شده بر روی رادیو کنترل محصول از رقص دل انگیز قایق کنترلی خود بر روی آب و انتشار امواج ناشی از حرکت و مانور آن لذت ببرید. برخورداری از رادیوکنترل با فرکانس 2.4 گیگاهرتز رادیو کنترل قایق کنترلیMytoys WL915 W-09 دارای فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است. استفاده از این فرکانس رادیویی باعث می‌شود تا بتوانید قایق کنترلی خود را تا فاصله ۱۰۰ متر از خود فاصله دهید. چنین برد حرکتی در قایق کنترلی Mytoys WL915 W-09 به شما اجازه می دهند تا حرکت و روان شدن آن را در یک برکه در تمامی نقاط آن به تماشا بنشینید

نکات مهم قبل از خرید بهترین قایق های کنترلی

اول بودجه مورد نظرتان را در نظر بگیرد که برای خرید قایق چه مقدار هزینه می کنید .

دوم برای خرید قایق اسباب بازی میزان سرعت، محدود برد کنترل از راه دوره، و میزان شارژ دهی باتری را با قایق های دیگر بررسی کنید سپس اقدام به خرید نمایید.لطفاً تا این مقاله راهنمای خرید قایق های کنترل از راه دور را کامل مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم برای خرید اسباب بازی را بگیرد.

سرعت – شاید مهمترین ویژگی تنها هنگام بررسی که می توان یک قایق ریموت کنترل را خریداری کرد سرعت است. در انتهای پایین ، قایق های بودجه حداکثر 15 مایل در ساعت حرکت می کنند ، اما مدل های متعصب حداکثر 27 مایل در ساعت خواهند بود. 

محدوده – هر چه دامنه قایق شما دورتر باشد ، بیشتر یک زمین بازی آبی در اختیار شما قرار می گیرد. قایق های سطح بالا دارای 400 تا 500 پا هستند و برخی حتی در هنگام نزدیک شدن به لبه محدوده خود زنگ خطر را به صدا در می آورند. 

باتری – تا زمانی که باتری شما از بین نرود ، سرگرم کننده و بازی است ، قایق خود را در وسط یک دریاچه خاموش می کند. قایق متوسط ​​بسته به سرعت ، بین 6 تا 12 دقیقه زمان بازی برای شما رقم خواهد زد.

در حالی که این چندان زیاد نیست ، بسیاری از قایق‌ها با یک باتری دوم همراه هستند که می توانید برای ادامه کار خود تعویض کنید. همچنین بررسی کنید که مدت زمان شارژ باتری چقدر طول می کشد ، زیرا این می تواند یکی دیگر از عوامل مرتبط با سرگرمی شما باشد.

بهترین قایق کنترلی از راه دور مدل GordVE

بهترین  قایق کنترل از راه دور مدل GordVE

بهترین  قایق کنترل از راه دور مدل GordVE

قایق کنترل از راه دور مدل GordVE به سرعت های حداکثر 18 مایل در ساعت می رسد و برد کنترل آن نزدیک به 500 فوت است. همچنین به لطف ریموت کنترل بسیار زیبا که دارای صفحه LCD است که از جمله موارد دیگر ، سرعت و ظرفیت باتری را نشان می دهد ، کار با آن نیز آسان است.

ویژگی های باتری آن، شما در هر بار شارژ 6 تا 8 دقیقه زمان بازی خواهید داشت و مدت زمان شارژ آن نیز حدود 45 دقیقه است. ساخت آن از مانع ضد آب و طراحی ماژولار ضد شیب برای جلوگیری از کپک زدن برخوردار است و بدنه پلاستیکی ABS باعث می شود تا در  برابر برخورد با صخره‌ها و اوج مقاومت داشته باشد.

بهترین قایق کنترلی از راه دور سریع برای سرعت: مدل H102

بهترین قایق کنترل از راه دور سریع برای سرعت: مدل H102

بهترین قایق کنترل از راه دور سریع برای سرعت: مدل H102

اگر شما تشنه سرعت هستید ما به شما قایق کنترلی ریموت دار پر سرعت مدل H102 Velocity پیشنهاد می کنیم.که نسبت با قایق های دیگر با سرعت 20 مایل در ساعت تردد می کنند و برد کنترل از راه دور آن تقریباً با 400 فوت فاصله دارند.

طراحی دریچه دوتایی آن برای جهت جلوگیری از نفوذ آب ساخته شده است و از راه دور آن دارای حالت بازیابی است که در صورت کپسول بودن ، قایق را به حق خود می کند.

همچنین کنترل از راه دور این قایق را که دارای صفحه LCD است ، که در نمایشگر آن سیگنال و قدرت ، تنظیم تریم و حالت های سوئیچ دریچه چپ / راست را نشان می دهد. همچنین دارای ویژگی توقف اضطراری است که به حفظ بهتر آن در مقایسه با سایر قایق های کنترل از راه دور کمک می کند. این جعبه شامل دو باتری 7.4v 1000mAh Li-Po است که هر کدام حدود 10 تا 15 دقیقه از زمان بازی شما را دوام می آورد.

بهترین قایق های کنترل از راه دور متناسب با بودجه‌تان

اگر به دنبال سرگرمی RC با بودجه هستید ، قایق مسابقه Cheerwing دقیقاً همان چیزی است که پس از آن به سر می برید، اجازه ندهید که قیمت شما را فریب دهد – این قایق پر از ویژگی های مختلف است.

این قایق به یک کنترلر ماشه 2.4 گیگاهرتزی متصل می شود و می تواند به مسافت حدود 300 فوت برسد. اگر قایق خیلی خیلی دور باشد ، زنگ هشدار سیگنال ضربتی به شما هشدار می دهد که آن را بچرخانید.

تا زمانی که در محدوده مناسب باشید ، Cheering به شما کمک می کند تا با خیال راحت هدایت شوید. عملکرد اتوماتیک تصفیه اتومبیل تضمین می کند که شما در جهت صحیح حرکت کنید، در صورت حرکت به آبهای ناایمن ، بازیابی کپسپس به صورت مستقیم حق بدنه را برای شما فراهم می کند تا بتوانید قایق را به عقب برگردانید.

با حداکثر سرعت در حدود 15 مایل در ساعت ، قایق نه خیلی سریع و نه خیلی کند است. هنگام رانندگی با حداکثر سرعت ، قایق می تواند تا 8 دقیقه قایقرانی کند.

پس از خالی شدن باتری ، 80 دقیقه قبل از بازگشت دوباره آب ، شارژ کامل طول می کشد. با کم کار بودن باتری ، زنگ باتری کم در ریموت فعال می شود و نشان می دهد مدت زمان محدودی باقی مانده است. 

بهترین خرید قایق های کنترلی از راه دور برای مسابقات گروهی:

وقتی صحبت از مسابقه می شود ، شایستگی بیشتر! UDI001 Venom دارای یک کنترلر فرکانس چهار کانال 2.4 گیگاهرتزی است که به شما امکان می دهد تا همزمان با چهار قایق مسابقه دهید بدون اینکه نگرانی از عبور سیگنال های شما داشته باشید.

با سرعت حدوداً 15 مایل در ساعت به پایان می رسد و طراحی کوچه ای آن مانور را آسان می کند. بدنه ضد شیب ABS ناهموار آن نیز تعادل کاملی بین سبک و سرعت به وجود می آورد.

این قایق با دو باتری 3.7v 600mAh Li-Ion همراه است و دارای ویژگی هشدار کم باتری است به این معنی که در صورت باقی ماندن یک دقیقه قدرت از راه دور ، بوق می خورد. در داخل قایق ، شما همچنین موتور خنک و تک موتور را با آب خنک می کنید تا از حداکثر توان استفاده کرده و از گرمای بیش از حد جلوگیری کنید.

بهترین خرید قایق کنترلی از راه دور  از نظر طراحی: قایق مدل Contixo T2 RC Speedboat

خرید قایق کنترلی از راه دور از نظر طراحی: قایق مدل Contixo T2 RC Speedboat+بهترین قایق های کنترل از راه دور ارزان +از کجا بهترین قایق های کنترل از راه دوره را بخرم + قیمت قایق کنترلی+ خرید قایق کنترلی سایما + کشتی کنترلی

خرید قایق کنترلی

Contixo T2 به نوبه خود سر است – یعنی اگر می توانید نگاهی اجمالی به آن بیندازید. طراحی براق و آبی پویا قایق از طریق امواج با سهولت کاهش می یابد و می تواند به سرعت های بیش از 20 مایل در ساعت برسد.

همچنین از یک سکوی فرمان High-Rev برخوردار است که کنترل دقیق جهت را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد مانورهای چشمگیری را روی یک سکه ایجاد کنید.

از دست دادن کشتیرانی خود در برابر امواج می ترسید؟ هیچگاه نترس؛ Contixo T2 مجهز به گاوصندوق است که پس از کپس زدن به سرعت بهبود می یابد. از راه دور باتری مجهز به اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز و اطمینان از انتقال سریع و پر سرعت از 120 متر (393 فوت) با سرعت بالا است.

Contixo T2 برای علاقه مندان و مبتدیان مسابقه کاملاً مناسب است. کنترل های کاربر پسند و ویژگی بازیابی کپسول به مبتدیان اجازه می دهد تا خود را در این ورزش سهولت بگیرند. از طرف دیگر ، کارشناسان از هنر و صنعت با کیفیت T2 قدردانی می کنند ، و آن را سریع تر و با دوام تر از بسیاری از رقبای خود می دانند.

بهترین استفاده: SZJJX RC Boat 2.4GHz 4 کانال کنترل از راه دور قایق مسابقه

خرید قایق کنترلی از راه دور با قدرت چرخش زیاد : SZJJX RC Boat 2.4GHz +بهترین قایق های کنترل از راه دور ارزان +از کجا بهترین قایق های کنترل از راه دوره را بخرم + قیمت قایق کنترلی+ خرید قایق کنترلی سایما + کشتی کنترلی

برای یک کودک بزرگتر که از انجام کارهای تلنگر و چرخش لذت می برد ، این قایق انتخابی مناسب است. این می تواند چرخش های تیز ایجاد کند و حتی در هنگام کپس زدن ، میله های 180 درجه ای را انجام دهد.

این ریموت دارای یک عملکرد سوئیچ دریچه چپ و راست است که به شما امکان می دهد حالت دریچه گاز را بین حالت 1 و 2 به صورت آزاد تغییر دهید – مخصوصاً برای افراد چپ. (کنترلر چهار باتری AA را می گیرد ، که شامل آن نمی شوند.) از فاصله کنترل نزدیک به 500 فوت به سرعت 15 مایل در ساعت برخورد می کند.

متأسفانه باتری لیتیوم یون 7.4V 600mAh آن تنها 7 تا 8 دقیقه زمان پخش را تحویل می دهد ، پس از آن باید باتری 40 تا 50 دقیقه شارژ شود. با این وجود ، این چیزی نیست که یک باتری اضافی آن را حل کند.

خرید قایق کنترلی از راه دور سریع نیرو برای نیروها: مدل Force1 H105

مسابقات قایقرانی با سرعت انجام می شود تا مهارت لازم را کسب کند ، اما قایق های خاصی نسبت به بقیه کاربر پسند هستند. اگر تازه کار را شروع کرده اید یا می خواهید قایق خریداری کنید که فرزند شما میتواند یاد بگیرد از آن استفاده کند ، سرعت Force 1 H105 گزینه خوبی است.

این قایق اکثر کارها را برای شما انجام می دهد: سوزن تصحیح خودکار شما را از مسابقات دور می کند و ویژگی بازیابی کپسوله باعث می شود تا قایق سریعاً در آب های چروک دوباره مرتب شود.

Force1 H105 همچنین یکی از سریعترین قایق های کنترل از راه دور در بازار است که دارای سرعت بالای 25 مایل در ساعت است.

فقط بخاطر داشته باشید که اگرچه H105 برای قایقرانی در آب شیرین تایید شده است (ایده آل برای سفرهای کمپینگ و ماهیگیری) توصیه نمی کنیم آن را به ساحل ببرید، زیرا آب نمک می تواند موتور را خراب کند.

Force1 H105 با دو باتری قابل شارژ ، یک پیشران اضافی ، محافظ بینی و یک پایه مخزن خشک برای ذخیره سازی آسان همراه است.

خرید قایق کنترلی از راه دور سریع نیرو برای نیروها: Force1 H105 + بهترین قایق های کنترل از راه دور ارزان +از کجا بهترین قایق های کنترل از راه دوره را بخرم + قیمت قایق کنترلی+ خرید قایق کنترلی سایما + کشتی کنترلی

خرید قایق کنترلی از راه دور چابک : مدل Feilun RC Racing Boat

با پشتیبانی یک موتور و موتور قدرتمند ، قایق مسابقه ای Feilun RC برای تاثیرگذاری ساخته شد و قیمت آن هم مطابقت دارد. مجهز به یک کنترلر سرعت دو طرفه 25A و موتور بدون برس ، Feilun با عملکرد جامد خود تحت تأثیر قرار می گیرد.

قدرت موتور این قایق را قادر می سازد به حداکثر سرعت حدود 27 مایل در ساعت برسد. با این سرعت ، قایق می تواند با کنترل از راه دور حدود 300 تا 400 پا حرکت کند. با کار با یک کانال رادیویی 2.4 گیگاهرتز ، هنگامی که قایق دورتر می رود ، این سیگنال محو می شود. 

نیرو دادن به قایق یک باتری لیتیوم 11.1 ولت است در حالی که ریموت شامل شش باتری AA است. با مدت زمان شارژ در کل حدود دو ساعت ، Feilun می تواند در کل شش دقیقه اجرا کند.

زمان ممکن است بسته به عملکرد متفاوت باشد زیرا سرعت کندتر ممکن است زمان اجرا را به هفت دقیقه نزدیک تر کند. چه راننده با تجربه و چه مبتدی ، Feilun در برابر اشتباهات محافظت می کند. ویژگی های ایمنی داخلی اگر قایق در هنگام رانندگی کپسوله شود به طور خودکار با قایق به صورت قائم به قایق کمک می کند.

خرید قایق کنترلی از راه دور چابک : Feilun RC Racing Boat+ بهترین قایق های کنترل از راه دور ارزان +از کجا بهترین قایق های کنترل از راه دوره را بخرم + قیمت قایق کنترلی+ خرید قایق کنترلی سایما + کشتی کنترلی

اسباب بازی قایق سوختی تندرو مدل Speed Boats

قایق اسباب بازی تندرو از جنس فلزی بهمراه یک عدد دیگ بخار است که وقتی شما آن را روشن می کنید این قایق سوختی با صدای پت پت در داخل آب شروع به حرکت می‌کند.

نحوی استفاده از قایق سوختی بدین شکل است که شما باید ابتدا با قطره چکانی در جعبه قایق است مقداری آب از داخل یکی از لوله‌های منتهی به دیگ بخار پمپاژ می‌کنیم و سپس طبق روشی که در زیر جعبه این قایق نوشته شده است قایق را به کار می‌اندازیم قایق بعد‌ از 5 تا 10 ثانیه شروع به پت پت کردن می‌کند و در روی آب به حرکت در می‌آید.

قایق مدل نفتی شمعی تندرو

قایق مدل نفتی شمعی تندرو

قایق مدل نفتی شمعی تندرو

قایق مدل نفتی شمعی تندرو یکی از قایق های جذاب برای سرگرمی کودکان در این روزهای کرونایی که نمی‌خواهید فرزندتان را به بیرون ببرید است. از خصوصیات قایق مدل نفتی شمعی تندرو داشتن وزن 200 گرمی و میزان سوخت 1:18 آن می توانیم ام ببریم.

برچسب ها:
قیمت قایق کنترلی بزرگ قیمت قایق کنترلی ارزان قایق اسباب بازی دیجی کالا قیمت قایق کنترلی اسباب بازی خرید قایق کنترلی حرفه ای قایق موتوری اسباب بازی کنترلی کشتی کنترلی دیجی کالا قایق کنترلی سوختی خرید قایق کنترلی ارزان

 

4.6/5 - (7 امتیاز)

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

حمید دلستان وب‌سایت
دانش‌آموختهٔ کارشناسی حسابداری و فعال در زمینهٔ تولید محتوا و طراحی سایت

یک نظر

  • Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it’s truly informative.
    I’m going to watch out for brussels. I’ll appreciate if
    you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *