راهنمای خرید بهترین مارک رنگ مو ایرانی و خارجی باقیمت مناسب

راهنمای خرید بهترین مارک رنگ مو ایرانی و خارجی باقیمت مناسب

مو از یک‌طرف به علت اینکه تأثیر بسیار زیادی بر ظاهر و زیبایی داشته و از طرف دیگر به خاطر حساسیت‌های ذاتی که دارد، نیاز به مراقبت و رسیدگی بیشتری برای آن احساس می‌شود.

در این میان انتخاب بهترین مارک رنگ مو ایرانی و خارجی دارای اهمیت زیادی است زیرا در صورت عدم مرغوبیت بر ماهیت موها تأثیر منفی گذاشته و آسیب‌های فراوانی را به آن‌ها می‌رساند.

خرید یک مارک معتبر که در ابتدا با رنگ مو و چهره تناسب داشته و به ساختار مو و پوست سر آسیب نرساند، از نکاتی است که نباید در هیچ صورتی فراموش شود.

 به هرحال اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که در میان بهترین مارک رنگ مو ایرانی و خارجی یک رنگ مو مناسب خود را تهیه‌کرده و تغییری در چهره ایجاد نمایید با این مطلب همراهمان باشید.

محبوب ترین مارک رنگ موی دیجی کالا

کیت رنگ مو پلت سری Intensive Colour Cream مدل Extra Light Blond شماره 0-9

مشخصات محصول

اگر شما هم به رنگ های روشن علاقه دارید و تصمیم دارید موی خود را به رنگ زرد یا بور تغییر دهید بهترین روش استفاده ا زرنگ موهای سری بلوند است. کمپانی شوارسکف «Schwarzkopf» آلمانی از سال 1898 فعالیت خود را در یک داروخانه کوچک در برلین آغاز کرد و بعد از گذشت زمان تبدیل به شرکتی در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی بهداشتی و محافظتی درمان مو شد و هر کدام از محصولات خودرا با نام برندی به مصرف‌کنندگان خود شناساند. رنگ مو پلت قابلیت 100 درصد پوشش رنگ موهای سفید شما را داشته و در فرمولاسیون خود از کراتین نیز استفاده کرده و به تقویت موهایتان کمک می‌کند. اثرات منفی‌ای که رنگ مو می‌تواند بر روی موها بگذارد گاهی باعث می‌شود موها به شدت آسیب ببینند، به همین دلیل باید رنگ مویی خریداری کرد که علاوه بر تغییر رنگ زیبا به مراقبت از مو نیز بپردازد. این نوع رنگ مو فاقد پارابن بوده و به حفظ و سلامت موهایتان کمک می‌کندو کیت رنگ مو پلت شامل 50 میلی‌لیتر رنگ مو و 50 میلی‌لیتر اکسیدان است که برای موهای نسبتا بلند کافی است. کیت رنگ مو پلت حاوی اکسیدان، دستکش به همراه رنگ مو است که با رنگدانه‌های طبیعی، رنگی طبیعی به مو می‌دهد. رنگ باید براساس رنگ زمینه‌ی مو، 25 تا 45 دقیقه روی موها باقی بماند و بعد آبکشی شود. این رن مو حاوی کراتین در فرمولاسیون خود است و همین موضوع به نرم شدن موهایتان و تقویت مو کمک می‌کند و این موضوع برای خانم‌هایی که موهای فر و مجعد دارند مناسب است. کیت رنگ مو پلت سری «Intensive Colour Cream» مدل بلوند خیلی روشن به شماره‌ی 0-9 که با انواع پوست‌ها سازگاری دارد و این تغییر نقش مهمی در جذابیت چهره‌تان دارد.

کیت رنگ موی پلت سری Intensive مدل Intensive Aubergine شماره 89-4

مشخصات محصول

  • مشخصه اصلی
    کیت رنگ
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • مشخصه رنگ
    بادمجانی تیره
  • شماره رنگ
    4-89
  • پایه رنگ
    فانتزی
  • حجم
    50 میلی لیتر
  • ویتامین
    ندارد
  • کشور مبدا برند
    اسلوونی
  • شماره مجوز
    8730691570642253
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
اقلام همراه

  • اکسیدان
    دارد
  • شماره اکسیدان
    2
  • حجم اکسیدان
    50 میلی لیتر
  • دستکش
    دارد
  • توضیحات دستکش
    پلاستیکی
  • – بی رنگ
  • سایر اقلام همراه
    ماسک مراقبت از مو
  • – حاوی کراتین
  • – حجم 10 میلی لیتر
  • – قابل استفاده پس از رنگ کردن موها

رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی متوسط شماره 7.1

مشخصات محصول

رنگ مو مارال رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو مارال برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو مارال حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. حجم: ۱۰۰ میل نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد مارال می باشد.

نقاط قوت
  • ثبات بالای رنگ
  • حاوی عصاره های گیاهی

کیت رنگ موی پلت سری Intensive مدل Intensive Dark Red شماره 88-4

مشخصات محصول

رنگ موی زنانه‌ی برند «پلت» (Palette) دارای یک کیت است که درون این کیت یک رنگ موی 50 میلی‌لیتری، اکسیدان شماره دو 50 میلی‌لیتری، دستکش یکبارمصرف و ماسک موی محافظت‌کننده از موها قرار داده شده است. سری «Intensive» مدل «Intensive Dark Red» همان‌طور که از نامش پیداست رنگی قرمز و تیره دارد که برای علاقه‌مندان به رنگ‌های تیره و گرم با زمینه‌ی قرمز و قهوه‌ای بسیار مناسب است. شماره‌ی 4-88 رنگ موی پلت بسیار زیباست و رنگی جذاب و متفاوت را روی موهایتان ایجاد خواهد کرد و با ‌این‌که تیره است اما می‌تواند در چهره‌تان تفاوت ایجاد کند. اکسیدان شماره‌ی 2 یا همان 9% قوی محسوب می‌شود و می‌تواند رنگ موی دلخواهتان را روی موها به‌وجود آورد. توصیه می‌شود حتماً از دستکش‌های محافظ پلاستیکی درحین رنگ‌کردن استفاده کنید تا از پوست دست‌ها دربرابر مواد شیمیایی محافظت شود و دست‌ها هم رنگی نشوند و هم سالم بمانند. ماسک موی 10 میلی‌لیتری موجود حاوی کراتین و همچنین مواد نرم‌کننده است و باعث درخشندگی موها، نرمی و لطافت، ترمیم موهای آسیب‌دیده و مراقبت از موها می‌شود. بهتر است بدانید که این ماسک مو باید پس از رنگ‌کردن موها و هنگامی که موها خیس هستند استفاده شود. برای ماندگاری بیشتر رنگ مو باید از شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده استفاده کنید زیرا شامپوهای معمولی خاصیت شویندگی بالاتری دارند و زودتر رنگ مو را از بین می‌برند. همچنین استفاده از آب جوش و داغ برای شست‌وشوی مو، رنگ مو را ضعیف و کم‌رنگ می‌کند. با رعایت نکات مربوط‌ به موهای رنگ‌شده می‌توانید رنگ مویی زیبا با ماندگاری بالا داشته باشید.

کیت رنگ مو پلت سری Intensive شماره 46-12 حجم 50 میلی لیتر رنگ بلوند بژ

مشخصات محصول

رنگ موی شماره‌ی 46-12 رنگی روشن دارد که برای ایجاد این زمینه رنگ روی موها حتماً باید تا چند درجه موها را روشن کرد؛ اگر پایه رنگ موهایتان روشن است به میزان کم و اگر موهایی با پایه‌ی تیره دارید به میزان بیشتری باید موهایتان را روشن و یا بی‌رنگ کنید. رنگ موی مدل «dusty beige light blonde» از برند «پلت» (Palette) رنگی بلوند – بژ خاکی دارد که برای افراد با هر نوع پوست‌ مناسب است. پلت برای استفاده‌ی بانوان مناسب است. . درون کیت رنگ پلت یک تیوب رنگ 50 میلی‌لیتری، یک اکسیدان شماره‌ی 3 یا همان 12%، یک ماسک ‌موی 10 میلی‌لیتری و یک جفت دستکش پلاستیکی بی‌رنگ برای مراقبت از پوست دست‌ها قرار داده شده است. ماسک موی موجود در کیت حاوی کراتین است که می‌تواند از موها دربرابر آسیب‌های واردشده از رنگ مو مراقبت و محافظت کند. ماسک موی درون کیت پلت را باید بعد از رنگ‌کردن موها و هنگامی که موها خیس هستند استفاده کنید تا تاثیر آن را به‌خوبی روی موها مشاهده کنید. اکسیدان 50 میلی‌لیتری پلت اکسیدانی تقریباً قوی محسوب می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید رنگ موی دلخواهتان را داشته باشید. کیت رنگ موی پلت دارای شماره مجوز از سازمان غذا و دارو است و از نظر بهداشتی کاملاً تاییدشده و مطمئن محسوب می‌شود.

کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 7

مشخصات محصول

مشخصه رنگ
قهوه‌ای – بلوند
پایه رنگ
طلایی , شکلاتی
حجم
48 میلی لیتر
ویتامین
ندارد
کشور مبدا برند
بلژیک
شماره مجوز
1315540963697965
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
– محافظت سه گانه از مو قبل، در حین و پس از رنگ کردن
– پوشش کامل موهای سفید
– 85% مقاومت بیشتر مو در هنگام براشینگ
اقلام همراه
اکسیدان
دارد
حجم اکسیدان
72 میلی لیتر
دستکش
دارد
سایر اقلام همراه
– سرم محافظت کننده، مناسب استفاده قبل از رنگ کردن
– نرم کننده حاوی کلاژن مناسب استفاده پس از رنگ کردن
– اکسیدان با درپوش برس دار

راهنمای خرید بهترین مارک رنگ مو ایرانی و خارجی:

انتخاب بهترین مارک رنگ مو ایرانی و خارجی به این راحتی‌ها نیست و شما باید نکات مهمی را رعایت نمایید تا بتوانید انتخابی عالی، مرغوب و باکیفیت را برای خود رقم بزنید.

ما در این مطلب می‌کوشیم تا شما را برای انتخابی ایدئال راهنمایی کنیم.

  • تناسب با پوست و مو:
تناسب با پوست و مو

تناسب با پوست و مو

در اولین گام باید جنس و رنگ مو و پوست خود را شناخته تا بتوانید بر اساس رنگ پایه موها و پوست صورتتان یک رنگ متناسب را گزینش کنید.

این تناسب به شما کمک می‌کند تا ظاهری جذاب‌تر داشته و بتوانید به چهره‌ای که برای شما مطلوب است برسید. برخی نیز از تضاد برای جلوه دوچندان استفاده می‌کنند. به‌هرحال این انتخاب شما است که سرنوشت موهایتان را مشخص می‌کند.

  • ترکیبات موجود در رنگ مو:

بروشور و جعبه‌رنگ معرف ترکیبات و فرمولاسیون رنگ مو است. اگر آن را با دقت مطالعه نمایید متوجه می‌شوید که رنگ موی شما حاوی چه موادی است که در صورت وجود حساسیت می‌توانید اقدام به تغییر آن نمایید.

  • بوی نامطبوع در رنگ:

دقت داشته باشید اگر از طیف افرادی هستید که به بوی مواد مختلف حساسیت دارید، مطمئن شوید که رنگ انتخابی شما دارای بوی نامطبوعی چون آمونیاک نیست تا در هنگام استفاده آزرده‌خاطر نشوید.

  • انتخاب رنگ مو طبیعی:

رنگ موهایی که حاوی ویتامین‌ها و روغن‌های مختلف مانند روغن آرگان، روغن‌زیتون، ویتامین C، کراتین و … هستند، علاوه بر زیبایی می‌توانند سلامت، درخشش، خوش‌حالتی و… را برای موها فراهم نمایند.

در صورت عدم توجه به این موارد ممکن است خطراتی چون ریزش، تغییر رنگ ، زبری ، خشکی و … از عوارضی باشند که به سراغتان می‌آیند، پس‌خرید رنگ مو ایرانی و خارجی خود را به نوع باکیفیت آن اختصاص دهید.

  • انتخاب برند معتبر:

برندهای رنگ مو ایرانی و خارجی در بازار آن‌قدر متنوع هستند که انتخاب را با سهولت روبرو نموده‌اند. پس شما نیز سعی کنید از این موقعیت نهایت بهره را برده و به سراغ نمونه‌های باکیفیت از برندهای مطرح بروید و سلامت پوست و موی خود را به خاطر مقداری هزینه کمتر فدا نکنید.

درنهایت توجه به شناخت پایه‌های رنگی، کاتالوگ موجود، توجه به رنگ چشم، انتخاب واریاسیون مناسب، اکسیدان با درجه خوب، آگاهی از انواع رنگ، شناخت جنس و زمینه رنگی مو  و … از مواردی است که باید حتماً در هنگام انتخاب رنگ مو ایرانی و خارجی باکیفیت به آن‌ها توجه نمایید.

در ادامه به معرفی چند برند مطرح می‌پردازیم تا شما را در این زمینه یاری کرده باشیم.

بهترین برند رنگ مو ایرانی و خارجی

انواع برند های رنگ مو

انواع برند های رنگ مو

دیدن رنگ موهای متنوع ایرانی و خارجی که هر یک با زیبایی و درخشش خود هوش از سر هر فرد می‌برند باعث شده در زمان خرید، انتخاب کمی سخت شود. توجه به برند ارائه‌دهنده بهترین رنگ مو ایرانی و خارجی و در کل محصولات آرایشی بهداشتی که سابقه‌ای درخشانی در این زمینه داشته باشد خریدی مطمئن‌تر را رقم می‌زند.

رنگ مو مارال سری طبیعی مدل بلوند متوسط شماره 0

اگر به دنبال یک رنگ موی دائمی و باکیفیت هستید رنگ موی مارال باقدرت پوشش عالی و پایدار می‌تواند، ماندگاری را برای شما به ارمغان آورد.

مسلماً ترکیب موادی چون روغن آرگان، روغن هستۀ انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم‌کننده و حالت‌دهندۀ مو توانسته هر آنچه موها برای شادابی و طراوت بدان نیاز دارند را مهیا نماید.

این رنگ مو از خشک شدن و شکنندگی موها جلوگیری کرده و با تغییر رنگ آن‌ها به روشن‌تر یا تیره‌تر درخشندگی و زیبایی را برایشان به ارمغان می‌آورد.

لینک:

[button color=”red” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/955dd818-08ad-4cf0-a5c7-8c8a121fe085″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]خرید رنگ مو مارال سری طبیعی مدل بلوند متوسط شماره 7.0[/button]

اسپری رنگ مو جنتالین مدل color&style حجم 150 میلی‌لیتر

بهترین مارک رنگ مو ، اسپری رنگ مو جنتالین مدل color&style حجم 150 میلی‌لیتر

اسپری رنگ مو جنتالین مدل color&style جهت رنگ‌آمیزی موقت و تغییر رنگ مو به‌صورت فوری، طراحی‌شده تا با پوشش قوی و خشک شدن سریع بتواند از این حیث خدمت‌رسانی نماید.

سهولت استفاده و راحتی شست‌وشو ازیک‌طرف و عرضه طیف‌های گسترده‌ای از رنگ‌های فانتزی چون سبز، قرمز، صورتی، بنفش، آبی، نارنجی این محصول را پرطرفدار نموده و با حجم خوب 150 میلی‌لیتر توانسته سلایق بی‌شماری را پاسخگویی نماید.

[button color=”red” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/215b3599-63dd-4a94-8d25-29c80f7c8dfb” icon=”” target=”true” nofollow=”true”]خرید اسپری رنگ مو جنتالین مدل color&style حجم 150 میلی لیتر[/button]

رنگ موی بس سری Blue مدل Cobalt Black شماره 1.99

رنگ موی بس (Bes Hair Color) شامل عصاره گیاهان دریایی و همچنین حاوی لیپوزیوم می‌باشد به همین دلیل برای پوشش دهی موهای سفید عالی است.

این رنگ موی علاوه بر ۱۰۴ رنگ، که شامل تنالیته های رنگی مینیاتوری، سولاری، شکلاتی و صدفی می‌باشد، ۶ رنگ جدید کروما، گروه رنگ‌های چوب را به مجموعه خود اضافه کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان گرامی خود قرار داده است.

 به همین دلیل علاقه‌مندان به گروه‌های رنگی متفاوت را به‌راحتی راضی می‌کند.

[button color=”red” size=”big” link=”https://affstat.adro.co/click/a572773d-46f1-4af1-89be-60301a7684f0″ icon=”” target=”true” nofollow=”true”]رنگ موی بس سری Blue مدل Cobalt Black شماره 1.99[/button]

کیت رنگ موی پلت سری Intensive مدل Ultra Ash Blonde شماره 2-10

کیت رنگ موی پلت سری Intensive مدل Ultra Ash Blonde شماره 2-10

کیت رنگ موی پلت سری Intensive مدل Ultra Ash Blonde شماره 2-10

کیت رنگ موی پلت سری 10-2 رنگی که دارای جلوی روشنی دارد و دارای پایه رنگ فانتزی و مخصوص خانم های است که دارای رنگ موی بلوند و خاکستریی هستند یکی از نکات مهم کیت رنگ مو پلت وجود ماسک مراقبت از مو است که بعد از رنگ مو برای محافظت از موهایتان موی توانید استفاده کنید. اگر پایه رنگ موی روشنی برخودار هستنید توصیه می شود مقدار کمتری استفاده کنید و در این حال اگر پایه مو شما تیره تر است به مقدار بیشتری باید موهایتان را روشن و یا بی‌رنگ کنید.

بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید

انتخاب بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید به عوامل مختلفی مانند نوع مو، میزان سفیدی مو، تناژ رنگی مورد نظر و بودجه شما بستگی دارد. با این حال، تعدادی از مارک‌های رنگ مو وجود دارند که به طور کلی برای موهای سفید مناسب هستند:

مارک‌های ایرانی:

مجید: این برند رنگ موهای متنوعی با قیمت مناسب ارائه می‌دهد که به خوبی موهای سفید را پوشش می‌دهد.
مارال: این برند رنگ موهای باکیفیت و بادوامی تولید می‌کند که برای موهای سفید مناسب هستند.
زی فام: این برند رنگ موهای گیاهی و بدون آمونیاک ارائه می‌دهد که برای موهای ضعیف و آسیب‌دیده مناسب هستند.

مارک‌های خارجی:

لورال: این برند رنگ موهای باکیفیت و متنوعی ارائه می‌دهد که به خوبی موهای سفید را پوشش می‌دهد.
گارnier: این برند رنگ موهای با قیمت مناسب و کیفیت خوب ارائه می‌دهد که برای موهای سفید مناسب هستند.
کلایرول: این برند رنگ موهای تخصصی برای موهای سفید ارائه می‌دهد که به طور کامل موهای سفید را پوشش می‌دهد.
علاوه بر مارک رنگ مو، نکات دیگری نیز وجود دارند که باید برای رنگ کردن موهای سفید به آنها توجه کنید:

استفاده از اکسیدان مناسب: برای رنگ کردن موهای سفید، باید از اکسیدان با ولوم مناسب استفاده کنید.
استفاده از مواد مغذی: قبل و بعد از رنگ کردن موهای سفید، از مواد مغذی مانند ماسک مو و نرم کننده استفاده کنید تا موهایتان آسیب نبیند.
انجام تست حساسیت: قبل از استفاده از هر رنگ مویی، تست حساسیت انجام دهید تا مطمئن شوید که به آن رنگ مو حساسیت ندارید.
در نهایت، برای انتخاب بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید، می‌توانید با یک آرایشگر یا متخصص رنگ مو مشورت کنید.

نکاتی برای انتخاب رنگ مو برای موهای سفید:

اگر موهایتان به طور کامل سفید شده است، می‌توانید از رنگ موهای روشن مانند بلوند، قهوه‌ای روشن یا عسلی استفاده کنید.
اگر فقط قسمتی از موهایتان سفید شده است، می‌توانید از رنگ موهای تیره مانند قهوه‌ای تیره یا مشکی استفاده کنید.
اگر به دنبال رنگ موهای فانتزی هستید، می‌توانید از رنگ موهای موقت یا رنگساژ استفاده کنید.
امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد.

سؤالات متداول درزمینۀ رنگ مو:

آیا رنگ مو می‌تواند ایجاد حساسیت نماید؟

گزارش‌ها نشان می‌دهد فقط 5% از استفاده‌کنندگان رنگ موهای دائمی از حساسیت به این مواد شکایت نموده‌اند. التهاب، قرمزی و خارش از علائمی است که به‌صورت نادر در برخی استفاده‌کنندگان به وجود آمده و متأسفانه تمام بدن را نیز درگیر می‌کند.

آیا آقایان نیز می‌توانند از رنگ مو استفاده کنند؟

بله آقایانی که از سفید شدن موهای خود رنج می‌برند می‌توانند با توجه به زمینه و پایه موهای خود به‌گونه‌ای که رنگ به‌هیچ‌وجه به چشم نیاید از رنگ مو استفاده کرده و بدین ترتیب جوان‌تر به نظر برسند.

چگونه لکه رنگ مو را از روی پوست پاک‌کنیم؟

برای پیشگیری از لکه شدن پوست توسط رنگ مو قبل از رنگ کردن، باید پوست را به وازلین آغشته نمایید، بدین‌صورت از رنگ گرفتن قسمتی از پوست که در معرض رنگ است، جلوگیری خواهید کرد.

همچنین آغشته نمودن پنبه به مایع لاک پاک‌کن یا روغن‌زیتون و قرار دادن آن بر روی قسمت رنگی ایده جالب‌توجهی است. بسیاری نیز از مخلوط جوش‌شیرین و با مایع دستشویی برای برطرف نمودن این رنگ‌ها استفاده می‌کنند.

5/5 - (5 امتیاز)

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

حمید دلستان وب‌سایت
دانش‌آموختهٔ کارشناسی حسابداری و فعال در زمینهٔ تولید محتوا و طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *