خرید تیشرت شلوارک پسرانه

خرید تیشرت شلوارک پسرانه

خرید تیشرت شلوارک پسرانه

اینکه بتوانیم زیباترین پوشاک را متناسب با فصل و میزان درجه هوا برای کودکان خود تهیه نموده و دوران خوش کودکی را برایشان بیش از معمول مطلوب نماییم، یک آرمان بزرگ برای والدین است. خرید تیشرت شلوارک پسرانه غالباً برای پسربچه‌ها استایلی فوق‌العاده را فراهم می‌سازد که در عین خنکی بسیار شیک بوده و رفاه کامل را حین بازی برایشان رقم می‌زند.

انتخاب آگاهانه والدین نتیجه خوشی را در آینده برای کودکان به ارمغان می‌آورد و بی موالاتی ممکن است، کودک دلبند شمارا تا پایان عمر با مشکلات عدیده پوستی مواجه سازد.

پس اگر قصد خرید تیشرت شلوارک پسرانه به‌منظور تهیه یک پوشاک مناسب بهاره یا تابستانه راداریدبا معرفی بهترین‌های این عرصه سعی می‌کنیم، مهارت شمارا در انتخاب نوع مرغوب ارتقا دهیم.

[lwptoc toggle=”1″]

معرفی چند مدل از بهترین تیشرت شلوارک‌های پسرانه

از مهم‌ترین مزایای لباس پسرانه باکیفیت، سازگاری بالای آن باپوست حساس کودکان وبه‌کارگیری بهترین الیاف در ساخت و طراحی آن است. البته وجود سایزبندی‌های متفاوت به جهت تطبیق بیشتر با سنین مختلف و در نظر گرفتن رنگ‌بندی‌های متنوع و … نیز آپشن‌های مهمی به‌منظورتأیید مرغوبیت یک لباس کودک است. در ادامه شمارا با یکی از برترین برندهای فعال درزمینۀ پوشاک کودکان و انواع تولیدات آن آشنا می‌سازیم.

تیشرت شلوارک پسرانه پلنگی

مشخصات محصول

وزن خالص: 300 گرم
وزن با بسته بندی: 600 گرم
ابعاد: 40*60
مناسب برای: سن 9 ماه تا 2 سال
سایر توضیحات: جنس اعلا
قابل شست و شو
جنس: نخی اعلا
رنگ: سبز_ زرد
سایز: 30_ 35
درباره محصول
#عیدانه
تیشرت شلوارک پسرانه
مناسب فصل بهار و تابستان
رنگبندی: زرد- سبز
سایز: 30- 35

  • تیشرت شلوارک پسرانه پلنگی

این تیشرت شلوارک مناسب سنین 9 ماه تا 2 سال بوده و در سایزهای 30ـ 35 از جنس نخی اعلا تهیه‌شده است وباوجود متریال نخ به‌هیچ‌وجه در برابر شست و شوهای مکرر کیفیت ابتدایی خود را از دست نمی‌دهد، به همین دلیل می‌توان آن را کاملاًقابل‌شست‌وشو دانست. رنگ‌های سبز و زرد آن یادآور نشاط روزهای بهاره و سرسبزی روزهای تابستان است، ازاین‌رو آن را یک کالکشن عیدانه بی‌نظیر و یک تن‌پوش تابستانه بی‌نقص برای پسربچه‌هامی‌دانند.

تیشرت شلوارک مدل تاج

مشخصات محصول

وزن خالص: 500 گرم
وزن با بسته بندی: 700 گرم
ابعاد: 40×60
مناسب برای: سن 9 ماه تا 2 سال
درباره محصول
#کالکشن_عیدانه
تیشرت شلوارک پسرانه
مدل تاج
رنگبندی: طوسی- خاکستری
سایز:35

  • تیشرت شلوارک پسرانه مدل تاج

خرید تیشرت شلوارک پسرانه مدل تاج نیز بارنگ‌های طوسی و خاکستری‌اشموردتوجه بسیاری است که تمایل دارند، یک پوشاک کاملاً خنک با جنس اعلا و قیمت مناسب را تهیه نمایند. طراحی لباس و نقش جذاب حک‌شده بر روی آن برای اکثر آقاپسرهادوست‌داشتنی است. همچنین سایزبندی آن به شما اجازه می‌دهد از کودک 9 ماهه تا فرزند 2 سالۀ خود را با آن آراسته و زیبا نمایید.

ویدئو معرفی تیشرت شلوارک پسرانه مدل تاج

 

تیشرت شلوارک پسرانه چهارخونه

مشخصات محصول

وزن خالص: 400 گرم
وزن با بسته بندی: 600 گرم
ابعاد: 60*40
مناسب برای: سن 9 ماه تا 2 و نیم سال
سایر توضیحات: جنس درجه یک
مناسب فصل بهار و تابستان
جنس: ویسکوز
رنگ: تک رنگ
سایز: 35

  • تیشرت شلوارک پسرانه چهار خونه

این محصول به‌صورتتک‌رنگ عرضه می‌شود، ولی چینش عالی طرح این ست، چنان مجذوب‌کننده است که در همان یکرنگ نیز توانسته به‌اندازه کافی مشتریان را به سمت خود مایل سازد. جنس ویسکوز به‌کاررفته در این ست، خنک و ماندگار است. و برای فصول گرم سال انتخاب مناسبی محسوب می‌شود و به علت اینکه از نوع درجه‌یک آن می‌باشد، حتی برای نوزادان 9 ماهه نیز یک تن‌پوش ایدئال بوده، حال‌آنکه پسربچه‌های بزرگ‌تر و تا 2 و نیم سال نیز به علت سایزبندی متنوع آن می‌توانند از زیبایی این پوشاک بهره‌مند شوند.

تیشرت شلوارک پسرانه fila

مشخصات محصول

وزن خالص: 500 گرم
وزن با بسته بندی: 700 گرم
ابعاد: 70*50
مناسب برای: سن 9 ماه تا3 سال
سایر توضیحات: جنس عالی
قابل شست و شو
جنس: ویسکوز
رنگ: سورمه ای- زرشکی
سایز: 35- 40

  • تیشرت شلوارک پسرانه fila

سایزبندی بالاتر و 35ـ 40 این ست این امکان را مهیا می‌سازد تا خانواده‌هایی که به فکر خرید تیشرت شلوارک پسرانه برای سنین 9 ماه تا 3 سال هستند، بتوانند از آن استفاده نمایند. رنگ‌هایسورمه‌ای، قرمز و زرشکی این تیشرت شلوارک از جنس ویسکوز را، بسیار چشم‌نواز نموده و آن را حتی برای مراسم‌هایرسمی‌ترنیز انتخابی درخور و شایسته قرار داده است.

تیشرت شلوارک جذاب پسرانه

مشخصات محصول

وزن خالص: 500 گرم
وزن با بسته بندی: 700 گرم
ابعاد: 70*40
مناسب برای: سن 4 سال تا 9 سال
سایر توضیحات: جنس اعلا
قابل شست و شو
جنس: ویسکوز
رنگ: رنگبندی: سبز- سورمه ای- زرد- زرشکی
سایز: 50_ 55
درباره محصول
#کالکشن_عیدانه
سلام سلام
ما اومدیم با لباسای جدید و دلبر
تیشرت شلوارک پسرانه
مدلcenice
رنگبندی: سبز- سورمه ای- زرد- زرشکی
سایز: 50- 55

  • تیشرت شلوارک جذاب پسرانه

برای بسیاری که تنوع رنگ‌بندی ملاک مهمی در زمان خرید به شمار می‌رود، این تیشرت شلوارک پسرانه بارنگ‌های متنوع گرم و سردش مانند سبز، سورمه‌ای، زرد و زرشکی توانسته نیاز این دسته را به‌خوبی پاسخگویی نماید. البته این پوشاک برای رنج سنی بالاتر و بین 4 تا 9 سال در نظر گرفته‌شده و ویسکوز محبوب ظرافت، زیبایی و ماندگاری آن را دوچندان نموده است.

  • تیشرت شلوارک اسپرت پنگوئن

جنس اعلا، قابلیت شست‌وشو و رنگ‌بندی جذاب از مزایای بارز این ست است که کودکان با سن 9 ماه تا 2 سال و نیم را به‌خوبی پوشش می‌دهد. ازاین‌رو اگر فرزند شما دارای سایز 30ـ 35 است، می‌توانید آن را برای وی تهیه کنید وبه خاطر جنس نخ اعلای آن نهایت راحتی را به وی تقدیم نمایید.

تیشرت شلوارک اسپرت پنگوئن

مشخصات محصول

وزن خالص: 300 گرم
وزن با بسته بندی: 600 گرم
ابعاد: 30*50
مناسب برای: سن 9 ماه تا 2 سال و نیم
سایر توضیحات: جنس اعلا
رنگبندی جذاب
قابل شست و شو
جنس: نخی اعلا
رنگ: تک رنگ
سایز: 30_ 35
درباره محصول
#کالکشن_عیدانه
ست جذاب رنگی پنگوئن
رنگبندی: تک رنگ
سایز: 30-‌35

  • تیشرت شلوارک پسرانه جدید

مهم‌ترین ویژگی این محصول امکان مرجوعی آن بدون نگرانی است، پس با خیال راحت برای آقاپسرهای 2 تا 6 سال خود آن را تهیه نموده و از رنگ زرشکی و سورمه‌ای آن و جنس اعلایش و قیمت به‌صرفه‌ای که برای آن تعیین‌شدهبهره‌مند شوید.

راهنمای خرید بهترین تیشرت شلوارک پسرانه

ما در این قسمت قصد داریم مستقیماً به اصل مطلب پرداخته و از کلی‌گویی بپرهیزیم و بابیان نکات کاربردی شمارا برای یک انتخاب بهینه و یک خرید تیشرت شلوارک پسرانه با مشخصات باب میلتان یاری نماییم.

راهنمای خرید بهترین تیشرت شلوارک پسرانه

  • هماهنگی رنگ تیشرت و شلوارک:

اغلب والدین سعی می‌کنند، ست تیشرت و شلوارک را یکرنگ انتخاب نمایند که در این صورت باید به هارمونی آن باپوست کودک خود دقت کنید، اما اگر قرار است رنگ تیشرت با شلوارک کمی متمایز باشد، باید حتماً به شباهت و هماهنگی آنها باهم نیز توجه نمایید تا اصول استایل پابرجا بوده و ناخواسته انتخابتان به بی‌راهه نرود.

  • جنس تیشرت و شلوارک:

اگر قصد شما از خرید، تهیه یک تن‌پوشبه‌منظور فصول گرم است،حتماً جنس نخی را مدنظرداشته باشید، اما اگر برای پاییز یا زمستان به دنبال یک تیشرت شلوارک مناسب می‌گردید، جنس پشمی برای فرزندان عزیزتان به علت عدم ایجاد حساسیت پوستی،گزینه‌ایمناسب‌ترمی‌باشد.

  • سایز تیشرت شلوارک:

سعی کنید سایز را به‌گونه‌ای انتخاب نمایید که لباس نه برای کودک شما تنگ و نه گشاد باشد تا آزادی عمل در حین حرکت و بازی از وی صلب نشود. علاوه بر موضوعسایز، توجه به انتخاب شلوارک‌هایی که کمر کشی دارند و ارجحیت آنها بر نمونه‌های تسمه خور به علت راحتی بیشتر را نیز باید مدنظر آورید.

البته آستین تیشرت و میزان بلندی و کوتاهی آن نیز معیار مهمی است که در انتخاب تأثیرگذار است. برخی آستین‌های بلندتر را به خاطر محافظت بهتر در برابر نور خورشید در تابستان و مراقبت بهتر در برابر سرمای زمستان ترجیح می‌دهند، اما گروهی دیگر تیشرت های آستین‌کوتاه را شیک‌تر و برازنده‌ترمی‌دانند.

سؤالات متداول در زمان تهیه تیشرت شلوارک پسرانه

ضرورت خرید تیشرت شلوارک پسرانه برای والدین چیست؟

سه دلیل عمده می‌توان برای خرید تیشرت شلوارک پسرانه ذکر نمود که والدین را مجاب به تهیه این پوشاک به‌جاینمونه‌های دیگر می‌کند. در نگاه اول تیشرت و شلوارک راحتی کم یابی را در اختیار پسربچه‌های جویای هیجان و تکاپو قرار می‌دهد، ازاین‌جهت انتخاب بهتری است.

از طرفی دغدغه ست نمودن لباس را از والدین دور ساخته و با یک تیر دو نشان را به کام آنها می‌نماید، همچنین در زمان آنها نیز صرفه‌جوییمی‌کند، زیرا در یک خرید هم به یک تیشرت مناسب و هم یک شلوارک باکیفیتمی‌رسند و بدین ترتیب ساعات طلایی آنها بهترحفظ می‌شود.

4.5/5 - (2 امتیاز)

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

حمید دلستان وب‌سایت
دانش‌آموختهٔ کارشناسی حسابداری و فعال در زمینهٔ تولید محتوا و طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *