دلیل استفاده کاشی مرجان و کاشی تبریز در خانه؟

کاشی مرجان و کاشی تبریز

کاشی مرجان و کاشی تبریز یکی از انواع کاشی های مهم و با کیفیت در بین مشتریان بوده است که بسیاری از افراد تمایل دارند که از آن در خانه های خود استفاده نمایند. بنابراین شما می توانید در زمانی که قصد دارید خانه های خود را باز سازی کنید، از این دو نوع کاشی برای کاشی های سرویس بهداشتی و آشپزخانه خود استفاده نمایید. کاشی مرجان و کاشی تبریز به دلیل اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده است می تواند در بین بسیاری از کاربران به عنوان کاشی با کیفیت معرفی شود. چراکه در فرآیند ساخت این نوع کاشی ها از مواد بسیار فوق العاده ای استفاده شده است که می تواند سبب شود که طول عمر استفاده از این نوع کاشی ها بالا برود و از همه مهمتر تا مدت های طولانی نو، زیبا و براق بماند. بنابراین اگر مواد بکار رفته در کاشی ها، و از همه مهمتر زیبایی و تنوع در طرح ها برایتان مهم است از این دو مدل کاشی غافل نشوید.

چرا بسیاری از افراد دکوراسیون سرویس های  خود را با کاشی تبریز انجام می دهند؟

دستشویی و حمام دو فضای مهم در هر خانه ای هستند که توجه خاص به دکوراسیون آن می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی افرادی که از آن فضاها استفاده می کنند، بگذارد. بنابراین آن دسته از افرادی که به دنبال دکوراسیون های خاص هستند می توانند به راحتی با استفاده کردن از کاشی های تبریز، علاوه بر خاص کردن فضاهای خود زیبایی را به فضاهای خود هدیه کنند. بنابراین تنوع در کاشی های تبریز، زیبایی در طراحی آن، رنگبندی منحصر به فرد آن با فضا و تطابق راحت کاشی ها با فضا می تواند سبب شود که بسیاری از افراد که به دنبال دکوراسیون های خاص هستند، از کاشی تبریز استفاده نمایند. بنابراین اگر قصد دارید دکوراسیون خاصی را به فضای حمام و دستشویی خود هدیه کنید، بهتر است از مجموعه بزرگ کاشی‌لند در خرید انواع کاشی ها کمک بگیرید.

چرا بسیاری از افراد دکوراسیون سرویس های خود را با کاشی تبریز انجام می دهند؟

ویژگی های منحصر به فرد کاشی مرجان

بسیاری از افراد که از کاشی های مرجان استفاده می کنند در تلاش هستند تا بدانند که این نوع کاشی چه ویژگی هایی داشته که سبب شده بسیاری از افراد از آن استفاده نمایند. بنابراین ما قصد داریم تا در این بخش شما را با ویژگی های مهم این نوع کاشی ها آشنا نماییم.

  • ضد اسید بودن کاشی های مرجان
  • مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی
  • مقاومت بالا در نیروهای مکانیکی
  • مقاومت بالا در برابر سایش
  • جذب آب بسیار پایین
  • مقاومت بالا در برابر یخ زدگی
  • مناسب برای فضاهای صنعتی
  • مناسب برای فضاهایی که ترافیک بالا است
  • نصب راحت

کاشی های مرجان بر چه اساس تقسیم بندی می شوند؟

کاشی های مرجان بر چه اساسی تقسیم بندی می شوند، این یکی از مهمترین سوالاتی است که افرادی که می خواهند این نوع کاشی را بخرند از خود می پرسند. به طور کلی اکثر کاشی های با کیفیت در بازار بر اساس موارد زیر تقسیم بندی می شوند.

  • طرح
  • سایز
  • سبک کاشی
  • کاربری
  • گواهینامه ها و استانداردها
  • مشخصات فنی
  • بسته بندی

برای فضاهای ورودی ساختمان ها از چه نوع کاشی باید استفاده کرد؟

همانطور که می دانید ورودی ساختمان ها به خصوص لابی ها یکی از فضاهای مهم در فضاهای عمومی به شمار می رود. بنابراین شما می توانید برای خاص کردن این فضا از کاشی استفاده نمایید که زیبایی خاصی را به فضای شما ببخشد. بهترین گزینه برای اینگونه فضاها کاشی مرجان و کاشی تبریز است، که سبب شده بسیاری از افراد برای لابی ساختمان های خود از این نوع کاشی ها استفاده نمایند.

به طور کلی لابی ها فضاهایی هستند که پرتردد هستند بنابراین بهتر است کاشی که برای این منطقه مورد استفاده قرار می گیرد، مقاومت بسیار بالایی را در برابر نیروها و سایش های مکانیکی داشته باشد. در بسیاری از موارد دیده شده است که ورودی خانه ها، دارای بیشترین ساییدگی و از بین رفتن کاشی ها بوده است. بنابراین شما می توانید برای ورودی خانه هایی خود از کاشی های باکیفیتی چون مرجان و تبریز استفاده نمایید. در فضاهای لابی مقاومت بالای کاشی در برابر عوامل محیطی نیز می تواند شرط باشد. چرا که این فضاها در زمستان بیشتر از فضای داخلی خانه در معرض سرما و یخ زدگی هستند.

بهترین کاشی مرجان دکوراسیون

برای سرویس های بهداشتی بهتر است از چه نوع کاشی هایی استفاده شود؟

سرویس بهداشتی و هر فضایی که با آب در ارتباط است، باید از هر نظر ایمنی لازم را برای افرادی که از آن فضا استفاده می کنند تامین نماید. بنابراین خرید کاشی که سر نباشد می تواند برای اینگونه فضاها انتخابی هوشمندانه به شمار برود. فضاهای توالت و حمام به این دلیل که با به شدت با مواد شوینده در ارتباط است، باید از کاشی هایی در این فضا استفاده شود که در برابر تمامی مواد اسیدی و بازی مقاوم بوده و به هیچ عنوان این مواد تاثیر بدی بر روی آن نمی گذارد. آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست، چرا که فضای آشپزخانه نیز به شدت در معرض انواع چربی ها و آلودگی ها است، که بهتر است کاشی هایی که در آشپزخانه استفاده می شود در برابر تمامی آلودگی ها مقاوم باشد.

کاشی لند

پس:

  • اگر قصد بازسازی دارید، برای سرویس های خود از کاشی تبریز و مرجان استفاده نمایید.
  • اگر قصد دارید سرویس بهداشتی خاصی داشته باشید، کاشی مرجان و کاشی تبریز را در اولویت خود قرار دهید.
  • اگر قصد دارید منظره لابی ساختمان تان زیبا باشد، از کاشی های مرجان و تبریز استفاده نمایید.
چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟ از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

حمید دلستان وب‌سایت
دانش‌آموختهٔ کارشناسی حسابداری و فعال در زمینهٔ تولید محتوا و طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *